2011-03-09

my spring wishlist*

三月都過左就黎一半, 過多個幾星期就春分
所以無論呢個星期幾多度都唔會再買冬天衫架喇
我要開始睇春裝~
古語有云, "一年之計在於春"
所以你話買番d靚衫for春天係幾咁重要!  (歪理! XP)
總之, 就要開始留意定先喇~

春天既天氣係會潮濕d但又帶少少涼意
顏色會係比較鮮艷或粉嫩的 (總之就唔係死氣沈沈咁喇)
而我揀左幾件我覺得呢個春天要買既野~ (D gmarket都仲未黎就已經諗定下次買咩 :P)

1.  一件鬆身白恤衫
其實恤衫one piece我有好多年架喇, 但係好似長袖既鬆身白恤衫未有,
好似下圖咁, 襯條skinny 既beige褲已經很好看了~
或者唔襯褲, 襯高腰裙都會好好睇~
真係百搭item
而家大個左真係會揀D長興同埋靚料D既衫先買
起碼可以著耐D

2.  Chiffon dress
上次在gmarket沒有買到chiffon dress令我僅僅於懷
在這裡看到這件有BB領的chiffon dress真的令我很驚喜
我喜歡的完素都有
春天就是要粉嫩粉嫩吧
by the way, 她那件top我也有, 是在H&M買的 
這個american apparel 的裙子也很好看啊
她這個配搭, 像仙子
可惜這種配搭於我來說只有假日才可穿
這身裝扮配復古包真好看!

Freida這件真的太可愛了, 她真的愈來愈有風格了
甜美型格也全冇問題

3.  Trench coat
這個我說了很多季了
(((但還是未買到))))
首選是杏色/ 卡其色
但cutting 是其中一個很重要的factor
所以還未買到一件一穿上就很喜歡的.






諗下先, 又可以搵番我D碎花裙出黎著喇喎.
成個冬天好似都冇乜點掂過佢地 
好襯呢幾年可以著就著多D...唔係第時著會比人笑...

photo reference from: lookbook.nu/ chictopia

以上.

0 comments:

Post a Comment