2011-03-09

新入荷 - bobbi brown的全新遮暇套裝

bobbi brown的全新遮暇套裝的廣告一推出的時候就很想試了
因為現在用的bourjois遮暇只是普通
其實我覺得bourjois的化妝品只是普普
或這樣說吧,不太合我的膚質
所以看到廣告後驚為天人
因為bobbi brown的遮暇是數一數二的
但是之前都沒有試過
星期五的時候到了bobbi brown的IFC店(因為會較小人, 我很怕到多人的化妝品專櫃她們都看起來很忙啊忙到沒時間望你一眼都沒時間)
之前有位BA就過來看看我有什麼需要
其實我一開始是問eye tinted brightener跟這個套裝的,
但是她說如果我的黑眼圈色素較深的話, 這個新的套裝便會較適合我
然後.....我試了....
之後.....我買了.....
哈哈好一個必然的過程
但其實平心而論, 真的是好用.
因為....我忍唔住要quote下佢既成份作用....(但係呢篇唔係試用文黎架, 係我真金白銀買架!)

corrector既作用係幫你中和眼圈色素特別係眼底既瘀青色素
用左之後個眼周既色會淡d, 而更貼近面既顏色
跟住就用Conceal & Set 去光亮眼底肌膚
作用就係即時抹走疲態, 同埋定妝粉去加光

試左之後真係幾work, 同埋個BA會同你講你邊個位要cover/ correct
同埋要點樣掃先會平均d
真係去d少人d既鋪佢地會有心機好多~




我同時仲買左gel eyeliner,
因為買夠800佢會買番一set4堂既化妝班
都幾好~
因為我覺得有時我d steps未必岩

大合照~
而用前用後圖返屋企再補返~





==========================================
素顏/眼照!!!!!
大家請小心!!
小心引起不安

我唔知咁整o唔ok
因為我都係第一次整呢D圖




我好中意佢句slogan:::::::Change your look, Change your mood!
因為真係好講中女人既心聲
衣著裝扮真係好影響一日既心情
著得好睇d個日個人真係會開心d架



以上.

0 comments:

Post a Comment