2010-10-22

我的 Aster Spring 初體驗*

小妹一直不是一個對美容方面有好多要求既人, 始終自問對美容都唔叫做有好多知識
都係近幾年先至真正好好接觸扮靚/ 美容

尋日有機會去體驗另一層次
去到Aster Spring試做一次療程
呢間中心我估好多人都聽過因為佢地用既product都係dermalogica

等我描述一下當天既療程喇:::::

我去個間就是位於銅鑼灣的分店
鋪面唔算好大, 但係由於播住悠閒既音樂, 所以感覺上都幾舒服
一入到去就會叫你去做一份問卷然後做consultation
都係不外乎問你皮膚有乜問題/ 護膚有乜習慣個d
跟住有個姐姐就黎做consultation
問得好detail
用邊類型連用邊一個牌子佢都會了解埋
跟住就會同你講下你今日會做咩療程, 想效果好d就要加錢....(例如做機個d)
之後就會pass比個美容師開始做facial
首先要先換佢件袍(topless gar!)
個美容師就會先幫你洗面
仲有同係卸妝
不過佢d卸妝技巧就......
返屋企仲有一條線...總之就係未卸乾淨喇...
之係個consultant同個美容師就會入返黎睇你真正既皮膚
佢摸下摸下你塊面就會講到比你聽係既生活習慣 :p (腸胃唔好, 愛吃香口/Spicy food)

跟住就正式開始療程

佢幫我搽左個mask, 再用個蒸面器等d
不過我就會覺得個美容師就好似慳得滯, 有時feel到佢搽既野係少到係我塊面度"jui"
如果佢落多d會好d...
跟住就黎肩頸按摩既部份
嘩真係舒服到訓著左
中間完全唔知咩事發生過...
分享唔到tim...
佢幫我抺走個mask再搽埋護膚就ok lar
出到去之後佢仲幫我倒左杯暖水
同埋佢地有個化為枱既野比你set番好個樣  <- 呢樣野真抵贊!

出到去之後個consultant就會說下你join package個d
但又唔係太hard sell喎
唔錯 :)

總括而言我覺得佢地既服務都唔錯, 我會比9/10
而美中不足我就會覺得個美容師就好似慳得滯,如果可以闊佬少少效果可能更佳!

0 comments:

Post a Comment