2011-02-23

shopping有感

今天真的是不吐不快
事關今天知道已出糧後突然很有購物慾
決定要買點東西才回家
中午聽朋友說SOGO有開倉減價就決定去看看

點知...

雖然...我知道SOGO已淪為自由行放錢首選
雖然...我知道銅鑼灣SOGO整天都很多人...
雖然...我知道已經夜了...
雖然...我知道我自己比較麻煩,買一個袋都要諗黎諗去
雖然...我知道我唔會一買就買好多個袋又比現金咁巴閉...

但是...
現在又唔係好多客,
又唔係好多人
D Sales又唔係要一人serve幾個客
其實我要求唔高架...
你比到個位我照鏡唔使serve我我自己諗下諗下就會買架喇
我只係一個好卑微既消費者黎架ja

但係點解我想照鏡時都會有幾個sales係我面前行黎行去架???
唔只行黎行去, 仲企係度冇走過...
係佢地見唔到我定係以為自己係食玻璃大架?

唉呢間鋪頭我一路以黎都好中意架
都買過幾個袋...

但今次之後我真係要諗諗先會再返去買....

0 comments:

Post a Comment